Lekapcsoltatják Trumpék az összes kormányzati hivatalban lévő villanyautótöltőt
Most nem ez a legfontosabb – mondják, de Elon Musk elég jól járhat, ha nála lesznek kénytelenek tölteni a pórul jártak.
Most nem ez a legfontosabb – mondják, de Elon Musk elég jól járhat, ha nála lesznek kénytelenek tölteni a pórul jártak.
A hétköznapi forgalmat jellemző akkumulátorhasználatkor lassabban csökken az elektromos autók áramtárolóinak teljesítménye, mint a laboratóriumi tesztek során. Az sem tűnik igaznak, hogy a villanyautókban is lassan kell gázt adni, a hagyományos társaihoz képest.
Az elektromos autók töltését szolgáló kábelekben sok a réz, és miután értékes anyagról van szó, egyesek úgy gondolják, remek pénzforrásra leltek bennük. Az egyik kaliforniai cég viszont úgy döntött, átvághatatlan kábelekkel oldja meg ezt a problémát.
Trump korábban azt mondta, visszavonná a tiszta energia támogatását.
A német cég résztulajdonosa a kínai autógyártónak.
2025 elején közel hetven új nyilvános EV-töltőt adnak át Magyarországon, ebből több mint félszáz uniós forrásból létesül, miután lejár az EU-s töltőtelepítési pályázatok első körének teljesítési határideje. Majd pár hónapra rá már a második körben vállalt töltőket kell üzembe helyezni. Összesen öt kör van, 2026 végéig tartó átadásokkal. Közben mozgásban van a magyar pályázat is, ami 2028-as átadásokkal folytathatja a megkezdett utat, ez a projekt a vidéki vakfoltokra telepítene töltőket, egyelőre harmincöt településre, de a pályázat kiírói végül több mint 100 helyszínnel számolnak.
Nem az első eset, hogy csillagászati áron lehetne a gyártói ajánlás szerint javítani egy idősebb elektromos autót.
A növekedési grafikon látványos, de nagyon nem mindegy, melyik országban keresünk éppen töltőt.
Ez húszezer kilométeres éves futásteljesítmény mellett 50 évnyi használhatóságot jelentene.
A Honda a villanyautók eladásainak lassulása ellenére hisz a tisztán elektromos hajtású jövőben.